Libra LangRasa:Człowiek
Poziom:1 (0/100)
Klasa: Wojownik
Statystyki:- Spoiler:
Punkty zdrowia: 10
Siła: 7
Zręczność: 4
Budowa: 6
Intelekt: 4
Wiedza: 4
Charyzma: 4
Pasywna spostrzegawczość: 4
Życiowy cel: Znaleźć sprawcę Pożaru i go ukarać
Największe strachy: Utrata bliskich, ogień.
Więzy: Przełożony Ranald, inni trenujący strażnicy w jej wieku
Wygląd: - Spoiler:
[Only admins are allowed to see this image]
17 lat. 175 cm. Włosy jasno brązowe, średniej długości, albo ułożone jak na zdjęciu albo związane tą samą wstęgą z tyłu.
Charakter i ideały: Przed wszystkim Libra jest dobrą osobą. Na drugim miejscu osobą prawą. Ostatecznie jeśli nie zrobisz czegoś poważnego, stricte złego i jesteś w potrzebie, przymknie na ciebie oko. Albo sama pomoże.
Narodowość:Wiara:Historia:Libra mieszkała na wsi na przedmieściach Karwnoru. Jedynaczka, jej rodzina nie była bogata, ale jakoś wiązała koniec z końcem. Aż do Pożaru. Dzień przed tragedią ojca, kowala, odwiedził mężczyzna. Wywiązała się awantura, której szczegółów dziewczyna nie słyszała. Następnej nocy pod dom został podłożony ogień. Tylko Libra przeżyła, uratowana przez jakiegoś strażnika. Miała wtedy 7 lat. Została zabrana do sierocińca, gdzie jej trauma tylko się pogarszała - brakowało tam wszystkiego, jedzenia, ubrań, łóżek. Gdy skończyła 15 lat i miała opuszczać placówkę, spróbować ułożyć sobie życie od nowa, przyszło tam kilka strażników miasta. Jakimś cudem losu był wśród nich strażnik z tamtej feralnej nocy, teraz już sierżant, Ranald. Szukali zdolnych, zdrowych nastolatków do zasilenia ich szeregów. Libra natychmiast się zaciągnęła. Treningi i służba w jakiś sposób oddały jej kolor życia. Po dwóch latach... dalej trenuje. Wciąż tak naprawdę nie otrzymała właściwego stroju strażnika, pancerza ani tarczy. Ale po nocach dalej śni jej się Pożar. I sylwetka tamtego mężczyzny.
Umiejętności specjalne:Umiejętności:Leczenie - wie jak opatrywać rany i udzielać pierwszej pomocy
Nocny marek - nie potrzebuje dużo snu. Nocne warty to nie problem.
Ekwipunek:10 florenów
Halabarda (dodatkowe obrażenia +3)
Proste metalowe karwasze (obrona +1)
Prosty metalowy obojczyk (obrona +1)
Klucz do warsztatu i domu Steniona