Svensztyk
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Svensztyk

Zapraszamy do gry na naszym forum - Mistrzowie gry i gracze tworzą wspólne uniwersum, celujemy, żeby nasz PBF był zrobiony w stylu papierowego RPG - luźna konwencja, realistyczne przygody i przyjazna atmosfera. Dołącz już teraz!
 
IndeksIndeks  PortalPortal  CalendarCalendar  ArtykułyArtykuły  FAQFAQ  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Mroczne mokradła

Go down 
4 posters

Mroczne mokradła - Część istniejącego kraju czy może osobna kraina
Mroczne mokradła powinny byc własnym państwem
Mroczne mokradła Vote_lcap0%Mroczne mokradła Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Mroczne mokradła powinny byc częścią Imperium sachdiry
Mroczne mokradła Vote_lcap0%Mroczne mokradła Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Mroczne mokradła powinny byc częścią Związku Aldmieńskiego
Mroczne mokradła Vote_lcap0%Mroczne mokradła Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Mroczne mokradła powinny byc częścią Królestwa Kaldornu
Mroczne mokradła Vote_lcap33%Mroczne mokradła Vote_rcap
 33% [ 2 ]
Mroczne mokradła powinny byc częścią Góry Frezobe
Mroczne mokradła Vote_lcap0%Mroczne mokradła Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Mroczne mokradła powinny byc częścią Puszczy Barońskiej
Mroczne mokradła Vote_lcap50%Mroczne mokradła Vote_rcap
 50% [ 3 ]
Mroczne mokradła nie powinny być mokradłami tylko ściekami pod wolnym miastem karwnor
Mroczne mokradła Vote_lcap17%Mroczne mokradła Vote_rcap
 17% [ 1 ]
Mam inny pomysł
Mroczne mokradła Vote_lcap0%Mroczne mokradła Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 6
 
Poll closed

AutorWiadomość
Nokhalion




Liczba postów : 91
Join date : 07/03/2020

Mroczne mokradła Empty
PisanieTemat: Mroczne mokradła   Mroczne mokradła EmptyWto Mar 31, 2020 1:38 pm

Joł, jako że niedługo pewien wojownik ugryzie glebę, musimy stworzyc lore i ojczyznę slimów. Mam pare pomysłów tylko fajnie było by tą lokacje startową gdzieś umiejscowić. Jeśli macie inne pomysły to zaznaczcie ostatni punkt i podzielcie się nimi na dole.
Powrót do góry Go down
Nokhalion




Liczba postów : 91
Join date : 07/03/2020

Mroczne mokradła Empty
PisanieTemat: Re: Mroczne mokradła   Mroczne mokradła EmptyWto Mar 31, 2020 2:48 pm

Slimy(inaczej gluty, doppelgangery i mazie) Istoty nie posiadające określonego kształtu ni formy. Posiadają jednak ponadprzeciętne umiejętności nie spotykane u żadnej innej rasy.

Mechanika
Gluty nie posiadają klas więc wszelkie umiejętności pochodzą od ich rasy. Nie ma też ograniczeń poziomowych, cały wachlarz umiejętności jest dostępny do wyboru od razu. Ograniczenie jest w ilości umiejętności np. 1lvl może mieć tylko dwie umiejętności, 5lvl może mieć ich już 4. Miejsce na zdolnosc zdobywa się co 2 level.
Zdolności
Doppelganger - przybierasz postać humanoidalnej rasy(musi być to osoba, którą kiedyś pochłonąłeś), kontakt z wodą przywraca cię do normalnej postaci
ciekłe ciało - twoje ciało staje się jeszcze bardziej płynne niż zwykle, pozwala przenikac przez szpary i podobne
broń z kończyny - umożliwia ci przekształcanie części twojego ciała w bronie(poprzednio pochłonięte) np. zmieniasz swoją dłoń w bicz, topór, tarczę itd.
Zasady pochłaniania broni i przedmiotów
1 nie masz w ogóle broni
2-5 jedna walka
6-10 dwie walki
11-15 trzy walki
16-19 cztery walki
20 broń na zawsze
Pożarcie - pożerasz nieprzytomną istotę lub istotę małą(np. mysz), jej ciało jest rozpuszczane w środku slime a ty dostajesz możliwość wykonania rzutu który zadecyduję co dokładnie pochłonąłeś
Zasady pożarcia

1-nic
2-5 - uzyskanie wyglądu
6-10 - Jedna statystyka(ta która miała największą wartość u zjedzonej istoty, z czego hp liczone jest po podzieleniu przez 2)
11-15 - Jeden skill
16-19 - dwa skille
20 - umiejętność niebojowa
Każdy slime niezależnie od poziomu posiada 3 sloty na skille i jeden na umiejętność niebojową, w przypadku zdobycia kolejnej umiejętności już po osiągnięciu limitu gracz musi wybrać z której umiejętności zrezygnować. Jeśli gracz zje dwa razy tą samom umiejętność to poziom tej umki wzrasta.
udawanie głosu - udajesz głos pożartej osoby.
rozdzielenie - rozdzielasz sie na mniejsze części po pokonaniu, musisz znaleźć wodę i piach by złączyć się z powrotem.
Pociski glutowe - używasz małych części swojego ciała jako pocisków
trujący glut - twoje ciało jest trujące i po umieszczeniu małej porcji w np. czyims jedzeniu może zabić, uśpić lub wywołać szaleństwo
Przyczepność - mozesz przyczepiac się do twardej nawierzchni
Ślizg - wykorzystujesz swój śluz do wykonania ślizgu, ziemia po której się prześlizgnąłeś zostaje śliska i może przewrócić wrogów.
okrycie ochronne - pożerasz sojusznika, jednak zamiast go trawić, chronisz go w sobie(-5 Agility)
Uzdrawiający glut - tak samo jak trujący glut, tylko leczy.
oślepienie glutem - Plujesz glutem w czyjąś twarz oslepiasz go na pare tur


Ostatnio zmieniony przez Nokhalion dnia Czw Kwi 02, 2020 1:50 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
@Figar
Admin



Liczba postów : 286
Join date : 07/03/2020

Mroczne mokradła Empty
PisanieTemat: Re: Mroczne mokradła   Mroczne mokradła EmptyWto Mar 31, 2020 11:54 pm

Cytat :
Gluty nie posiadają klas więc wszelkie umiejętności pochodzą od ich rasy. Nie ma też ograniczeń poziomowych, cały wachlarz umiejętności jest dostępny do wyboru od razu. Ograniczenie jest w ilości umiejętności np. 1lvl może mieć tylko dwie umiejętności, 5lvl może mieć ich już 4. Miejsce na zdolnosc zdobywa się co 2 level.
"Im wyższy poziom, tym więcej umiejętności" mi pasuje

Cytat :

Zdolności
Doppelganger - przybierasz postać humanoidalnej rasy(musi być to osoba którą kiedyś już widziałeś), kontakt z wodą przywraca cię do normalnej postaci
Bardziej byłbym za "musi być to osoba, którą kiedyś pochłonąłeś". Inaczej by wystarczyło zobaczyć jakiegoś króla czy coś i gra się robi prosta.

Cytat :
ciekłe ciało - twoje ciało staje się jeszcze bardziej płynne niż zwykle, pozwala przenikac przez szpary i podobne
Jest dobre.

Cytat :
broń z kończyny - umożliwia ci przekształcanie części twojego ciała w bronie(poprzednio dotknięte) np. zmieniasz swoją dłoń w bicz, topór, tarczę itd.
Nie dałbym dotkniętych, tylko też pochłonięte. Jest zbyt overpower, wystarczy przybrać ludzką postać i udawać zainteresowanego w sklepie. Wtedy na luzie można zdobyć wszystkie dostępne bronie.

Cytat :
Pożarcie - pożerasz nieprzytomną istotę lub istotę małą(np. mysz), jej ciało jest rozpuszczane w środku slime a ty możesz dodać sobie jeden punkt do wybranej statystyki lub umiejętność pozartej istoty
Tutaj bym stopniował rzutem kostką. 1 to zero nabytych. 2 do 5 to uzyskanie wyglądu. 6 do 10 to jedna statystyka. 11 do 15 to skill. 16 do 19 to dwa skille. 20 to umiejętność niebojowa. I jeżeli ktoś wyrzucił np. 20 to ma wygląd, statystykę, dwa skille i jeden skill niebojowy.

Cytat :
udawanie głosu - udajesz wcześniej usłyszany głos
Tutaj bym dał "Możesz używać głosu istoty, którą pochłonąłeś. Nawet w formie gluta". Całkowite udawanie też by było zbyt overpower.

Cytat :
rozdzielenie - rozdzielasz sie na mniejsze części po pokonaniu
Spoko, potem szukanie surowców na odtworzenie ciała.

Cytat :
Utwardzenie - utwardzasz wybraną część ciała(przed atakiem) np. dobrze utwardzona szyja może zniszczyć chcący zciąć ją topór
Nie, slime i tak nie jest zbyt narażony na obrażenia, a to jeszcze bardziej uniemożliwi śmierć.

Cytat :
Pociski glutowe - używasz małych części swojego ciała jako pocisków
trujący glut - twoje ciało jest trujące i po umieszczeniu małej porcji w np. czyims jedzeniu może zabić, uśpić lub wywołać szaleństwo
Przyczepność - mozesz przyczepiac się do twardej nawierzchni
Ślizg - wykorzystujesz swój śluz do wykonania ślizgu, ziemia po której się prześlizgnąłeś zostaje śliska i może przewrócić wrogów.
okrycie ochronne - pożerasz sojusznika, jednak zamiast go trawić, chronisz go w sobie(-5 Agility)
Uzdrawiający glut - tak samo jak trujący glut, tylko leczy.
oślepienie glutem - Plujesz glutem w czyjąś twarz oslepiasz go na pare tur
To jest spoko.

Ogólnie to proponuję jeszcze dwie rzeczy:
1. Limit skilli  rasowych na jednego gluta. Z różnorodnymi umiejętnościami z pochłaniania będzie zbyt dobry.
2. Usunięcie ewolucji. Po niej stałby się mechanicznie słabszy.


Ostatnio zmieniony przez @Figar dnia Czw Kwi 02, 2020 1:35 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
https://circulos.forumpolish.com
Zixter




Liczba postów : 72
Join date : 14/03/2020

Mroczne mokradła Empty
PisanieTemat: Re: Mroczne mokradła   Mroczne mokradła EmptySro Kwi 01, 2020 1:46 pm

Zgadzam się z Figarem
i jeszcze tak nawiąże do tego limitu skilli to jest dobry pomysł ale też byłoby fajnie gdyby można było wymieniać umiejętność i dodać do tego takie ryzyko np rzucasz najpierw na zapomnienie umki i jeśli rzucisz poniżej 10 to musisz losować jaką umke tracisz na 1 zapominasz wszystkie a na 20 możesz dowolnie tym zarządzać plus jeżeli chcesz to możesz sobie przypomnieć jedną którą kiedyś zapomniałeś
wydaje mi się że tak 3 sloty byłyby fajne na upartego to można dać maksymalnie do czterech ale wydaje mi się to zbędne i pozostałbym na trzech.
Jeszcze tak dodam coś od siebie:
1.Z tym pochłonięciem broni można by zrobić tak że trzeba rzucać na to ile użyć będzie miała broń:
1 nie masz w ogóle broni
2-5 jedna walka
6-10 dwie walki
11-15 trzy walki
16-19 cztery walki
20 broń na zawsze
i wydaję się to oczywiste ale tak na wszelki wypadek napiszę że wydaję mi się dobrym dla balansu byłoby rzucanie d20 za każdym razem kiedy chcesz przetransformować część ciała slima w broń
2. Można by jeszcze zrobić tak żeby poza kolorem slime mógł w miarę kontrolować swoje ciało żeby cały czas nie był taką okrągłą breją np: może przybrać formę humanoidalną lub zwierzęcą ale poza tym że wygląda inaczej nic mu to nie daje no chyba że osoba jest wyjątkowo głupia albo jest ograniczona widoczność i można dojrzeć tylko sylwetkę ale jeśli robi to w normalnych warunkach i nie wyroluje się wyjątkowo dobrze na aktorstwie lub oszustwie to wszyscy potrafią poznać że postać jest slimem
3. Nie wiem czy to nie będzie za dużo ale skoro dajemy slimowi możliwość pochłaniania broni to dałbym mu też umiejętność pochłaniania przedmiotów codziennego użytku i z otoczenia (krzesła, stoły, kamienie itp.). Nie dawałoby to nic do walki ale pomagałoby w skradaniu się. Dałbym też możliwość poruszania się w formie przedmiotu, trochę podobnie jak zaklęte przedmioty w pięknej i bestii ale ma się wtedy -3 do zręczności. Rzuty kością byłyby takie same jak dla broni tylko zamiast użyć na walkę miałoby się po prostu do czterech użyć przy dobrych rzutach . i żeby nie mogło się to kumulować to nie można mieć kilku przedmiotów pochłoniętych na raz no chyba że wyrzuciło się 20 (w sumie to samo mogłoby tyczyć się broni)
4.Co do ewolucji to zamieniłbym tego beholdera na coś w stylu że slime z czasem zdobył umiejętność tworzenia dodatkowej masy dzięki czemu teraz może rozciągać swoje ciało do kilku metrów (działało by to trochę jak łańcuchy cienia u maga, można by krępować wrogów albo podnosić rzeczy na odległość) plus może teraz pożerać rzeczy i stworzenia które są trochę większe od slima (np mantikory, duże golemy itp.)
Powrót do góry Go down
@Figar
Admin



Liczba postów : 286
Join date : 07/03/2020

Mroczne mokradła Empty
PisanieTemat: Re: Mroczne mokradła   Mroczne mokradła EmptyCzw Kwi 09, 2020 8:06 pm

Podsumuję to, co ustaliliśmy:

Slime'y (+3 budowy, -1 inteligencji)
Inaczej "gluty", "dopplegangery" czy też "mazie". Glutowate istoty pochodzące z Mrocznych Mokradeł, które są częścią Puszczy Barońskiej. Różnokolorowa (choć zazwyczaj fioletowa) breja w której widać wiele żółtych pustych oczu. Jest w stanie przybrać inną postać, jednak osobniki zwykle wolą trzymać się pierwotnej. Niewiele wiadomo o zwyczajach, czy zachowaniach tej rasy gdyż większość osobników jest zbyt prymitywna. Ich rozmiary są zależne od tego, ile pochłonęły. Małe slime'y mogą być trzymane w butelce po alkoholu.
Slime'y jako jedyne nie posiadają ani klasy, ani oświecenia. Ich siła polega na zdolności do adaptacji. Im wyższy poziom posiadają, tym więcej umiejętności są w stanie przyswoić (1 poziom to dwie, każdy następny poziom daje dodatkowe dwa miejsca).



Kwestie mechaniczne:
Kod:
[b]Doppelganger[/b] - przybierasz postać humanoidalnej rasy (musi być to osoba lub zwierzę, które kiedyś pochłonąłeś), kontakt z wodą przywraca cię do normalnej postaci
[b]Ciekłe Ciało[/b] - twoje ciało staje się jeszcze bardziej płynne niż zwykle, pozwala przenikać przez szpary i tym podobne podobne
[b]Bojowe Ciało[/b] - umożliwia przekształcanie części ciała w bronie, które zostały poprzednio pochłonięte
[b]Pochłanianie[/b] - umiejętność do pochłaniania przedmiotów martwych, oprócz ciał. Zależnie od rzutu kostką 1d20, może mieć różne efekty:
1 - brak broni
2-5 - jedna walka
6-10 - dwie walki
11-15 - cztery walki
16-19 - broń zostaje na zawsze
20 - broń na zawsze + bonus do statystyki ataku
[b]Pożarcie[/b] - pożeranie nieprzytomnej istoty, lub stworzenie o małych rozmiarach (np. mysz), a jej ciało jest rozpuszczane w kwasach. W ramach wchłaniania istnieje możliwość wykonania rzutu 1d20, który zadecyduje, co zostało pochłonięte:
1 - nic
2-5 - udawanie głosu pożartej osoby + 1 punkt do statystyki (brany z tej statystyki, którą ofiara miała największa)
6-10 - uzyskanie wyglądu ofiary + 1 punkt statystyki
11-15 - jedna umiejętność
16-19 - dwie umiejętności
20 - umiejętność niebojowa, informacja
Efekty kumulują się, więc rzut 15 da wszystkie efekty, oprócz tego z wyrzucenia 1.
[b]Rozdzielenie[/b] - kiedy punkty życiowe spadną do zera, rozdzielasz się na mniejsze części, woda i piach są wymagane do odnowienia
[b]Pociski Glutowe[/b] - atak dystansowy związany z podzieleniem swojego ciała. Przy 1 w rzucie 1d20, utrata statystyki, umiejętności lub jednej postaci, którą można przybrać
[b]Trujący Glut[/b] - ciało jest trujące i po umieszczeniu małej porcji (np. w czyimś jedzeniu) może zabić, uśpić lub wywołać szaleństwo
[b]Przyczepność[/b] - przyczepność ciała do śliskiej nawierzchni
[b]Ślizg[/b] - użycie śluzu do wykonania ślizgu, teren, na którym został śluz, zostaje śliski i zmniejsza przyczepność wrogów
[b]Okrycie Ochronne[/b] - pożerasz sojusznika, jednak zamiast go trawić, chronisz go w sobie (sojusznik nie może atakować, obrażenia otrzymuje slime, jednak tylko 1/2. Ataki slime'a również wynoszą 1/2)
[b]Uzdrawiający Glut[/b] - wykorzystanie leczących zdolności slime'a

Zastanawiam się też nad brakiem oświecenia, bo zmiana z beholdera by go osłabiła, ale można to rozwiązać na zasadzie: każde oko zyskuje wzmocnioną umiejętność, którą posiadał slime.
I jedna kwestia: slime ma sporo umiejętności rasowych. Co Wy na to, żeby dać wybór, np. slime może wybrać 4 lub 5 umiejętności rasowych i ma je od początku? Sam myślę, że np. Ślizg czy Przyczepność nie powinny być skillami jako takimi, tylko wrodzonymi umiejętnościami slime'ów (to trochę tak, jakby człowiek miał skill "Dwunożność").
Powrót do góry Go down
https://circulos.forumpolish.com
@Plootonovy
Admin



Liczba postów : 116
Join date : 07/03/2020

Mroczne mokradła Empty
PisanieTemat: Re: Mroczne mokradła   Mroczne mokradła EmptyCzw Kwi 09, 2020 8:52 pm

Za, ale bez oświecenia, według mnie ewolucja następuje i tak cały czas wraz z rozwojem postaci.
Powrót do góry Go down
Nokhalion




Liczba postów : 91
Join date : 07/03/2020

Mroczne mokradła Empty
PisanieTemat: Re: Mroczne mokradła   Mroczne mokradła EmptySob Kwi 11, 2020 3:03 pm

Legenda o Tichromunadriolusie
Legenda o Tichromunadriolusie opowiada o potężnym demonie który gustował w mięsie wszystkich istniejących istnień, nawet tych nieumarłych i nadgniłych. Mity głoszą że swoim niekończącym się apetytem zakończył istnienie wielu ras i cywilizacji. Wielu historyków uważa istnienie demona za zwykłą bujdę którą matki straszą swe pociechy, są jednak też tacy którzy sądzą że demon był najprawdziwszy. Ta druga grupa przypisuje mu na przykład powstanie wielkich moczarów. Otóż był tam kiedyś zwykły las, jednak gdy Tichromunadriolus zjadł tam odrobinę za dużo gnomów wydarzyła się wielka tragedia. Większość przemilcza jej szczegóły, a nam wystarczy wspomnieć że według tej teorii rasa slime to gnomy w trakcie trawienia. Wracając do głównej części legendy jedyne mięso którego się brzydził to wiewiórcze. A ponieważ cała jego moc opierała się na apetycie, z każdą zjedzoną wiewiórką stawał się coraz słabszy. Wykorzystał ten fakt wielki król Zygmantyn, który ubiwszy króla ogrów, wypatroszył jego ciało i napełnił wiewiórkami. Następnie chytry król podrzucił kąsek pod siedzibę Tichromunadriolusa. Ten niewiele myśląc zjadł on prezent i wtedy jego potęga dobiła końca. Nadworni magowie zmienili go w wiewiórkę, co król Zygmantyn uznał za wybitnie zabawny żart. Po tym wypuścili go w dzicz by cierpiał wieczna dietę z żołędzi. Ostatnim elementem tej legendy jest fragment o demonicznym wiewiórze który złapany może nieźle zwyzywać znalazcę ale i spełnić wszystkie jego życzenia
.

Powstanie i historia
Choć znaczna większość slime'ów wierzy w legendę o Tichromunadriolusie, nie ma żadnych dowodów na jej prawdziwość. Nie przeszkadza to jednak glutom w używaniu jej jako odpowiedzi na większość egzystencjalnych pytań. Legenda nie odpowiada jednak na jedno, skąd do cholery biorą się małe gluciątka. Slime'y nie przejmują się tym i zamiast wymyślać głupie historie o bocianach i glutach w kapuście, po prostu akceptują tą niewiadomą i ruszają dalej ze swoim żywotem. Żywotem o którego istnieniu żaden młody slime nie jest świadomy. Pojęcia takie jak "samoświadomość", "dusza", "jaźń" i "przytomność" pojawiają się w "głowie" slime'a dopiero po pożarciu swojej pierwszej inteligentnej ofiary. Jest to jednak fakt mało znany innym rasą, przez co slime mają reputację bezmyślnych i prostych do pokonania bestii. Śluzy nie zamierzają nikogo z tego błędu wyprowadzać, albowiem głupota innych ras jest im bardzo na rękę...

Język i nazewnictwo
"Narodowym" językiem śluzów jest Bulgot. Polega on na wydawaniu dziwacznych bulgoczących dźwięków o różnorakiej częstotliwości. Jako że w bulgocie duże znaczenie ma np. objętość i kolor bąbli wytwarzanych podczas rozmowy, wskazują one bowiem na to z której części świata pochodzi glut. Przez specyficzność tego języka żadna istota która nie jest slimem nie może jej używać, może najwyżej nauczyć się go rozumieć(ale będzie to bardzo trudne).
Każdy tekst i rozmowa zapisana w bulgocie powinna być zielona. Jeśli chodzi o nazewnictwo to występuje tu prawdziwa mieszanka kulturowa. Slime'y z natury brzydzą się rasizmem i zjadają wszystkich po równo. Z zróżnicowaną dietą przychodzą również zróżnicowane imiona. W kulturze glutów normalna jest sytuacja, w której śluz Bob dzieli pokój z śluzem Khargmarem łamaczem czaszek.

Mroczne mokradła
Mroczne mokradła są nieoficjalną stolicą Glutów. Znajdują się one na zachodniej stronie puszczy Barońskiej. W samym sercu mokradeł leży potężne i mroczne zamczysko slime'ów - Mon Arto(Gulbulbulb w języku bulgot). Złowieszczy wygląd i nazwę zamek zawdzięcza dwóm architektom, którzy jak się okazało swoją codzienną diete(składającą się ze znanych budowniczych) dopełniali wampirzymi książętami. Ta niecodzienna dieta może wymusiła na zamku strzeliste wieżyczki, skrzypiące drzwi oraz żelazną dziewicę w każdym pokoju, ale przyniosła ze sobą również wampirzą mgłę. Dzięki niej zamek znaleźć mogą tylko ci znający tajemną inkantacje

Polityka
W polityka i władza u glutów sprawowana jest przez trzy wielkie stronnictwa. Choć każde stronnictwo ma ten sam cel (tj. przywrócić Tichromunadriolusa do życia) sposoby w jaki chcą go osiągnąć różnią się bardzo znacznie
Myśliciele- Na tą grupę składają aię najznamienitsze umysły jakie miały zaszczyt przebywać w salach Mon Arto. Po wielu latach dysput doszli do wniosku że jedynym sposobem by uwolnić Tichromunadriolusa z jego wiewiórczej formy jest odwrócenie klątwy Zygmantyna. Mówiąc odwrócić, myśliciele są bardzo dosłowni, od paru wieków bowiem główkują jak zmieścić ogra do ciała wiewiórki. Jedynym efektem ich badań jest wyginięcie ogrów górskich zamieszkujących kiedyś góry Frezobe. Ich przywódcą jest Wielki Tofa.
Pożeracze - Ugrupowanie wojowników. Wierzą że jeśli są dziećmi pożeracza to ich obowiązkiem jest... no cóż pożeranie. Gdy ostatnio żywa istota zostanie pochłonięta przez slime'y wielki pożeracz powróci. Nad tym co stanie się potem nikt się za długo nie zastanawiał. Rzadko są widziani w swoich glutowatych formach, nawet w Mon Arto przybierają wygląd pożartych istot. Ich przywódcą jest Łakomy Tygo
Mówcy- Grupa skupia się na zinfiltrowaniu społeczności z poza Mrocznych mokradeł. Udając sektę, przekonywują inne rasy do przypisania swojego życia Tichromunadriusowi. Członkowie sekty z innych ras nie mają pojęcia o podstępie Mówców. Największa siedziba wyznawców pożeracza znajduje się w kanałach pod Karwnornem. Ich przywódcą jest Ganix Flipse, slime przybierający postać znanego Aldmeńskiego filantropa.

Wrogowie
Jako że prawdziwy potencjał slimów jest przez nich głęboko skrywany, a większość mieszkańców Zurkundu uważa ich za przygłupie kreatury, slimy w całej swojej historii nie zgromadziły sobie wielu wrogów. Oczywiście nie oznacza to że slime'y są przez wszystkich przyjaźnie traktowane. Dla poszukiwaczy przygód glut jest egzotyczną odmianą typowego olbrzymiego szczura który zalągł się karczmarzowi w piwnicy, jest to wróg, tak, ale raczej nieszczególny
Większość uważa ich za raczej kolejny element dzikiej fauny Puszczy Barońskiej. Jedynym wyjątkiem od tej reguły i jedynym człowiekiem który ujrzał prawdziwe obliczę tej rasy i jej zamiary jest paladyn Espen Fonnset i jego sekta Otwartych oczu. By zrozumieć nienawiść jaką Espen żywi do Slime'ów należy cofnąć się do jego przeszłości. Gdy ten był jeszcze młodym paladynem zakonu Enochian jego oddział, próbujący bez powodzenia nawrócić chutliwych satyrów, został zaatakowany przez grupę slime'ów.
Paladyni zostali z łatwością wybici, wszyscy oprócz Fonnseta. Ten z niewiadomych przyczyn został zostawiony przy życiu i uprowadzony w same serce Mrocznych Mokradeł, Mon Arto. Tam ciężko ranny i skrępowany był już gotowy na śmierć. I właśnie wtedy objawił mu się Seraf. Anioł wyleczył jego rany oraz rozluźnił krępujące go łańcuchy. Powiódł również nogi Espena tak że ten podczas ucieczki nie natrafił na żadnego mieszkańca upiornego zamku. Po powrocie, zraniony na ciele i umyśle, młody paladyn dokładał wszelkich środków by ujawnić złą naturę slime'ów.
Niestety ludzie niezbyt byli skłonni mu uwierzyć. Fonnset, w którym niewiele pozostało z dawnego młodzieńca, coraz bardziej popadał w paranoje. Zaczął on wszczynać bójki, odstosunkował się od dawnych sprzymierzeńców których oskarżył o konszachty ze śluzami oraz coraz cześciej zaglądał do butelki. Ostatnim wyskokiem Espena było rozebranie się do naga przed Papieżem i próba zerwania z jego głowy mitry. Sam Espen zaprzecza żeby takie wydarzenie o wymyślenie tej historii papieskiego skrybę, który jest, cytując samego Fonnseta, "Fiutem i Śluzojebcą". Faktem niezaprzeczalnym jest jednak to że Espen został z zakonu wyrzucony.
Porzucony i zapomniany Espen postanowił zakończyć swoje życie. Właśnie wtedy poraz kolejny spotkał Serafa. Ten dodał mu otuchy i obdarzył jego oczy darem rozpoznawania slime'ów w każdej możliwej postaci. Zachwycony tym darem, Fonnset postanowił utworzyć organizacje skupioną tylko na wykrywaniu i eliminacji slime'ów. Dzięki specjalnemu rytuałowi udało mu się podzielić swoją umiejętnością z innymi członkami sekty. O to geneza Sekty otwartej oczu, bezwzględnych morderców i assasynów skupionych tylko na jednym celu: absolutnej anihilacji rasy slime'ów
Powrót do góry Go down
@Figar
Admin



Liczba postów : 286
Join date : 07/03/2020

Mroczne mokradła Empty
PisanieTemat: Re: Mroczne mokradła   Mroczne mokradła EmptyPią Maj 01, 2020 5:36 pm

Dodałem informacje o tej rasie do odpowiedniego tematu, ten wątek blokuję i archiwizuję.
Powrót do góry Go down
https://circulos.forumpolish.com
Sponsored content





Mroczne mokradła Empty
PisanieTemat: Re: Mroczne mokradła   Mroczne mokradła Empty

Powrót do góry Go down
 
Mroczne mokradła
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Svensztyk :: Zaplecze :: Archiwum-
Skocz do: