Svensztyk
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Svensztyk

Zapraszamy do gry na naszym forum - Mistrzowie gry i gracze tworzą wspólne uniwersum, celujemy, żeby nasz PBF był zrobiony w stylu papierowego RPG - luźna konwencja, realistyczne przygody i przyjazna atmosfera. Dołącz już teraz!
 
IndeksIndeks  PortalPortal  CalendarCalendar  ArtykułyArtykuły  FAQFAQ  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Nerdan Graves

Go down 
AutorWiadomość
@Figar
Admin



Liczba postów : 286
Join date : 07/03/2020

Nerdan Graves Empty
PisanieTemat: Nerdan Graves   Nerdan Graves EmptySob Gru 26, 2020 2:38 pm

Cytat :
Imię i nazwisko:
Nerdan Graves

Rasa:
Elf

Poziom:
0 (0/100)

Klasa:
Nekromanta

Statystyki:
Punkty życia: 12
Atak: 5
Obrona: 5
Magia: 8
Energia:
KONDYCJA: 6
Spoiler:

ZWINNOŚĆ: 6
Spoiler:

INTELEKT: 4
Spoiler:

CHARYZMA: 1
Spoiler:

RZEMIOSŁO: 1
Spoiler:

BROŃ: 2
Spoiler:

DRUIDYZM: 4
Spoiler:

NABYWANE: 1
Spoiler:

Życiowy cel:

  • Osiągnąć nieśmiertelność poprzez zostanie liczem.
  • Sprowadzenie na ziemię swojego boga, Saruzena.
  • Zemsta na elfach z jego wioski.


Największy strach:
Śmierć. Wydaje się to dziwne dla nekromanty, szczególnie długowiecznego elfa, jednak Nerdan bardzo obawia się o swoje życie. Obcowanie z zakazaną sztuką wskrzeszania bardzo mocno przypomina o śmiertelności - nie tyle boi się życia pozagrobowego, ale myśli, że ktoś mógłby wskrzesić go tak, jak on wskrzesza innych - a uległość nie należy do jego charakteru.

Więzy:
Sobaryn - zmarły ojciec Nerdana, jest w stanie z nim rozmawiać, kiedy przywoła jego ducha.

Wygląd:
Wysoki, stupięćdziesięcioletni elf o białych włosach i orlich rysach twarzy. Twarz pociągła i - co nietypowe u elfów - zarośnięta. Krótka broda Nerdana ma związek z jego babcią, Ismeldą, która wdała się w romans z krasnoludem - w tej rodzinie praktycznie krasnoludziej krwi już nie ma, ale elf, za swojej młodości, był przez to prześladowany przez inne innych. Pod prawym okiem ma bliznę zdobytą przed dwudziestu laty. Zazwyczaj nosi szaty w barwach ciemnej zieleni i kaptur do ochrony przed słońcem i mżawką. W prawej ręce zazwyczaj trzyma dębową laskę, która pomaga na prawe kolano - nagłe zmiany w pogodzie od zawsze prowadziły go do łupania w tej nodze.

Charakter i ideały:
Samotnik i oportunista z kompleksem boga. Od najmłodszego interesował się zagadnieniami życia i śmierci, nielubiany przez rówieśników zostawił rodzinny dom i ojca, wyruszył w podróż, żeby poznać tajniki magii. Ta podróż wywarła mocny wpływ na jego charakter - stał się uparty, nieustępliwy i przebiegły. Uważa nekromancję za najwyższy poziom magii, a Saruzena za najpotężniejszego z bogów. Mimo manii wielkości, Nerdan stara się być kompromisowy - wie, że sukces najszybciej można osiągnąć, kiedy mierzysz siły na zamiary. Często wykazuje niechęć do innych ras, szczególnie do tych, co rozumem nie grzeszą.

Narodowość:
Ellanethczyk

Wiara:
Enmanyzm, wiara w Boga Niszczącego Ognia, Saruzena, który nazywany jest także Bogiem Małp. Nerdan bezgranicznie wierzy w wielką potęgę bóstwa, jednym z jego najważniejszych celów jest sprowadzić go z powrotem na ten świat - jednak nie jest ślepym sługą, patrzy na niego bardziej jako na partnera, z nim mógłby zdominować świat. Posiada jednak niewielu sprzymierzeńców - enmanyzm jest jedną z najstarszych religii, przetrwała jedynie garstka praktyków tej wiary, nawet wśród długowiecznych elfów, którzy dawniej mu służyli.

Historia:
Urodził się w małej wiosce górskiej w Wysokim Królestwie Ellaneth. Przez romanse jego babki, jego rodzina była piętnowana - ojciec Nerdana był grabarzem, mało to robotne zajęcie w elfickiej wiosce, jednak zajmował się również pochówkiem zwierząt, była to jedna z najmniej zaszczytnych funkcji, które mógł pełnić. Przez parędziesiąt pierwszych lat pomagał ojcu w pracy, tak obudziło się w nim zamiłowanie do śmierci. Zaczął eksperymentować z ciałami, urządzał sekcje pod okiem miejscowego lekarza, a kiedy do wsi zawitał wędrowny kuglarz - człowiek, ale przyzwoity - i ten nauczył go najprostszej magii. Nerdan oddał się tym dwóm pasjom bez reszty - jednak niewielkie możliwości zmusiły go, żeby zostawił ojca i wyruszył w długą, wymagającą podróż. Kradł księgi i złoto, chłonął wiedzę od najlepszych mistrzów.
Dwadzieścia lat temu usłyszał pewną plotkę o zagadkowych ruinach, które odkrył szlachcic podczas polowania - zamknięte na cztery spusty, a na ścianach pismo, którego nawet Starzec Ardeby nie rozpoznał. Zaciekawiony, wyruszył je zobaczyć, następne lata spędził na badaniu ich. Po pięciu latach rozszyfrował pismo, otworzył wrota, a w środku odnalazł świątynię z księgami i trumną. Ciało w środku wyglądało na nienaruszone, a rana w miejscu serca wydawała się nadal krwawić. Nerdan był za słaby, żeby ożywić te zwłoki, jednak skontaktował się z duszą tej istoty, Saruzena, i został jego apostołem. Jego zadaniem jest odnaleźć leże smoka Halebnira i ukraść największy z jego skarbów - serce Saruzena. Kiedy Małpi Bóg powróci, razem zdominują świat.

Umiejętności specjalne:
Długowieczny - zabić go może tylko rana lub silna choroba, nie może umrzeć ze starości.
Lord Podziemi - Nekromanci władają życiem i śmiercią - dlatego też są szanowani przez istoty, które żyją na pograniczu tych dwóch domen. Ghule, wampiry i ożywieńcy nie zaatakują Nekromanty, kiedy nie mają wyraźnej przyczyny - zgadzają się także czasem na służbę u nich, w nadziei że otrzymają większą siłę, albo i wrócą do dawnego życia.

Ekwipunek:
0 florenów
0,5 zaczarowanego florena (po wydaniu wraca bezpiecznie do kieszeni właściciela)
Laska dębowa (1 obr.)
Pemikan x6
Krzesiwo
Lina x2
Szmaciane bandaże x3
Prosty bukłak
Puklerz drewniany
Powrót do góry Go down
https://circulos.forumpolish.com
 
Nerdan Graves
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Graves Akimbo

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Svensztyk :: Organizacja forum :: Karty Postaci-
Skocz do: