@Figar Admin
Liczba postów : 286 Join date : 07/03/2020
| Temat: Onyksowy Gryf - karczma gildyjna w centrum Karwnoru Pią Gru 11, 2020 4:59 pm | |
| Karwnor to żywe miasto. Wielu wędrowców, w pierwszy dzień po przybyciu, zadawało pytanie: "Czy dziś odbywa się targ?". Rozbawiali tym tubylców. Bo Karwnor to miasto, gdzie żyje handel. Każdego dnia przybywają dziesiątki statków, kupcy mają towaru w opór, a turyści mogą spotkać niesamowitości z całego świata. Ludzie mówią, że to miasto leży po środku świata - i to dlatego miasto jest tak żywe. Zbiera się tutaj wielu śmiałków, a w centrum miasta znajduje się Onyksowy Gryf - niby karczma, niby gildia najemników. Za pośredniczenie bierze jedynie setną część nagrody za zadanie - natomiast piwo kosztuje tyle, co płynne złoto, które przypomina. Do Onyksowego Gryfa wejść może każdy - na końcu korytarza biesiadnych stołów znajduje się tablica. Ludzie, elfowie, krasnoludy i rasy, których istnienie potwierdzają mity, przybywają tu w prośbie o pomoc - zawieszają na tablicy ogłoszenie z problemem i czekają na śmiałków. Czy to polowanie, czy pokonanie bandytów, czy przeprowadzenie rewolucji w kraju - wystarczy zerwać ogłoszenie i udać się do karczmarza. On wyjawi wszystko, co wie. Nie martw się, jeśli to miejsce jest na drugim krańcu globu; karczma co prawda nie ingeruje w działalność i pomaga jedynie w pośrednictwie, ale znajomości karczmarza zapewnią miejsce na każdym statku. Spodziewaj się jedynie, że nagroda po powrocie zostanie uszczuplona - karczmarz nalewa, ale i pije! Kiedy wszedłeś do karczmy, Twoim oczom ukazały się ogłoszenia:
- Kupcy poszukują dyskretnej eskorty dla ich karawany (MG Plootonovy - Karwnor/Kaldorn)
- Król Sigismund V wzywa śmiałków do poselstwa do Ellaneth (MG Plootonovy - Kaldorn/Karwnor)
- Rada Miejska wynajmie łowców potworów którzy ubiją bestię polującą na Trakcie Trzech (MG Plootonovy - Karwnor)
- W Kaldornie poszukiwana asysta misji dyplomatycznej (MG Plootonovy - Kaldorn/Arwadia)
- Poszukiwana ochrona podmiejskiej placówki - hojna zapłata gwarantowana (MG Plootonovy - Karwnor)
- Niepokojące wypadki na pustyniach Imperium Sachdiry - Faraon szuka doświadczonych śmiałków (MG Figar)
- Polowanie na węża morskiego, Zaklutana. Rada Miasta zachęca do wzięcia udziału w polowaniu za parę miesięcy (MG Figar)
- Zdezerterował Święty. Zakon Enochian wyznaczył nagrodę za jego głowę (MG Figar - Góry Frezobe)
- Korzeń kindusu - śledztwo nowego narkotyku w dokach Karwnoru (MG Figar - Karwnor)
- Niebezpieczna Mandragora uciekła z pobliskiej szklarni (MG Astam)
- Poszukuję pewnych składników do stworzenia eliksiru - zleca tutejszy alchemik (MG Astam)
- Najmłodszy syn rodziny Manfredich oszalał. Były kowal szuka kogoś, kto go znajdzie i sprowadzi (MG Figar - Puszcza Barońska)
- Ardunir z Karwnorskiej Szkoły Magicznej umiera. Szuka eskorty, która doprowadzi jego asystenta do jego najlepszego ucznia i przekona, żeby ten zajął jego miejsce jako Rektor (MG Figar - Góry Frezobe)
- We wsi Furdak, niedaleko od Karwnoru, zaginęła dziewczynka. Rodzina hojnie płaci za odnalezienie jej (MG Figar)
- Sprawa ginących górników w kopalni na obrzeżach lasu Karwnorskiego (MG Bobby)
| |
|